بهترین وکیل طلاق

بی شک انتخاب بهترین وکیل طلاق برای انجام و رفع مکلات شما یکی از اموری است که باید به درستی انجام شود. در نتیجه اهمیت پیدا کردن یک وکیل طلاق مجرب بالاتر از باقی مشکلات عادی و روزمره میباشد.

بهترین وکیل طلاق

بی شک انتخاب بهترین وکیل طلاق برای انجام و رفع مکلات شما یکی از اموری است که باید به درستی انجام شود. در نتیجه اهمیت پیدا کردن یک وکیل طلاق مجرب بالاتر از باقی مشکلات عادی و روزمره میباشد.

  • ۰
  • ۰

آشنایی با نکاتی در مصاحبه با وکلای بالقوه

زمانی که با وکلایی  ملاقات می کنید مسائل روزمره مربوط به پرونده خود را نادیده نگیرید. روند طلاق ممکن است شامل استخدام کارشناس مالی ،هماهنگ کننده های حضانت ،مربیان تسهیل کننده و ارزیابی های قانونی باشد.دسترسی به بهترین وکیل طلاق را از این منابع پیدا کنید و اگر مورد مربوط به پرونده شما باشد ، به این دلیل که هزینه کلی آن را تحت تاثیر قرار می دهد . و حتی اگر شما قصد نداشتید که به دادگاه برسید، به پرونده دادرسی و تاریخ موفقیت در دادگاه نگاه کنید . این رکورد نشان دهنده موفقیت وکیل شما در مذاکره است.


با تماس تلفنی اولیه شروع کنید . از آنها درباره تجربه و تخصص خود در قانون خانواده بپرسید . از آنها بپرسید که چه نوع موکلی را به طور معمول نمایندگی می کند. از آنها درباره نرخهای آنها و قیمتشان بپرسید. هزینه وکیل طلاق  به صورت ساعتی پرداخت می کنند . بعضی از وکلا همچنین هزینه وکیل طلاق را به صورت اقساطی دریافت می کنند . وقت خود را در یک جلسه هدر ندهید . اگر آنها خارج از محدوده هزینه شما هستند به استخدام آن ها فکر نکنید . بیشتر وکلا طلاق مشاوره حقوقی رایگان برای بحث در مورد وضعیت خاص شما و روش های قانونی خود ارائه می کنند .

به دنبال علامت های هشدار دهنده در طول ملاقات با وکیل باشید

متاسفانه ، بسیاری از وکلا به شما می آنچه را که می خواهید بشنوید می گویند . فقط برای این که معامله جوش بخورد . در حالی که این زندگی شماست ، برای آنها فقط یک کسب و کار است . هیچ تضمینی در این فرایند وجود ندارد، بنابراین اگر یک وکیل وعده داد ، آن را باور نکنید . اگر یک وکیل در مورد مشتریان با مشخصات بالا صحبت کند یا اطلاعات محرمانه را براساس پرونده های دیگر به شما بگویید ، به احتمال زیاد این کار را در حق شما نیز انجام خواهد داد . اگر آنها به وکلای دیگر طلاق احترام نگذارند ، این نشان می دهد که آنها به شما هم احترام نخواهند گذاشت . اطمینان حاصل کنید که وکیل شما بر اساس اخلاق حرفه ای شغل خود را انتخاب کرده است و به شما احترام و توجه کافی را مبذول خواهد داشت . این ممکن است کسب و کار آنها باشد ، اما زندگی شما است . مطمئن شوید که وکیل مورد نظر شما حساسیت این موضوع را درک می کند .

  • ۹۷/۰۶/۲۱
  • پتروس شهابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی