بهترین وکیل طلاق

بی شک انتخاب بهترین وکیل طلاق برای انجام و رفع مکلات شما یکی از اموری است که باید به درستی انجام شود. در نتیجه اهمیت پیدا کردن یک وکیل طلاق مجرب بالاتر از باقی مشکلات عادی و روزمره میباشد.

بهترین وکیل طلاق

بی شک انتخاب بهترین وکیل طلاق برای انجام و رفع مکلات شما یکی از اموری است که باید به درستی انجام شود. در نتیجه اهمیت پیدا کردن یک وکیل طلاق مجرب بالاتر از باقی مشکلات عادی و روزمره میباشد.

  • ۰
  • ۰

آشنایی با مراحل انجام طلاق توافقی 

یک راه مناسب برای رسیدن به اینکه هر دو طرف در طلاق توانقی برنده باشند این است که تا حدودی منافع واقعی خود را اعلام کنید. و اگر هر دو شما منافع واقعی خود را آرام و همراه با مذاکره به نقطه مشترک برسید طلاق توافقی آرام و بدون درد سری را خواهید داشت،  به عبارت دیگر ، منافع شما در تقاضا برای ۲ میلیون تومان شاید به دلیل مسئولیت اصلی شما به عنوان والدین ، در برابر سه فرزند باشد و شما نگران این هستید که آیا شما قادر به پرداخت صورتحساب ماهانه خود مانند وام مسکن ، بیمه ، پرداخت خودرو و برای بسیاری از هزینه های مربوط به کودکان پرداخت می شود . در واقع شما ممکن است در مورد پرداخت هزینۀ خود نگران باشید ، در حالیکه یک خانوار را به دو بخش تقسیم کنید .

طلاق توافقی ممکن است در عین این که به نظر ساده و راحت باشد اما می تواند بسیار چالش برانگیز و سخت باشد . اگر می خواهید به صورت توافقی از همسر خود طلاق بگیرید بهتر است پیش از شروع پروسه با یک وکیل حقوقی مشورت کنید تا راه و چاه این مسئله را به شما آموزش دهد .

مذاکرات طلاق توافقی

زوج های زیادی به هنگام تصمیم به طلاق در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و دچار تنش هایی بسیار می شوند . چانه زنی یکی از اصولی است که در طول طلاق توافقی وکیل شما باید مد نظر داشته باشد . و باید موضع محکم و قدرت مندی در این باره داشته باشد . اگر مذاکرات در ابتدای ماجرا رخ دهد ، کل طلاق ممکن است در نهایت از بین برود ، اما یک قاضی تصمیم می گیرد که چه چیزی در طلاق شما باشد . راه بسیار خوبی برای آغاز مذاکرات طلاق شما این است که به منافع مورد نظر خود بپردازید .
به عنوان مثال ، شما می توانید مذاکرات طلاق خود را شروع کنید ، اعلام کنید که شما از دادن یک ریال کمتر از ۱ سکه در ماه خودداری می کنید . همسر شما همچنین ممکن است رویکرد سخت گیرانه ای داشته باشد و اظهار می دارد که در طول زمان نفقه پس از ازدواج برای فرزند کمتر از ۲ میلیون در ماه نمی گیرد . در این صورت شما بلافاصله ، به یک بن بست رسیده اید و هیچ یک از طرفین حاضر به پذیرش شرایط طرف مقابل نیستند . هنگامی که چانه زنی های موقتی رخ می دهد ، طلاق شما ممکن است به پایان برسد ، و هم شما و هم همسرتان پرداخت خیلی بیشتری نسبت به آنچه که ضرورت داشته است انجام داده اید .


  • ۹۷/۰۶/۲۱
  • پتروس شهابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی