بهترین وکیل طلاق

بی شک انتخاب بهترین وکیل طلاق برای انجام و رفع مکلات شما یکی از اموری است که باید به درستی انجام شود. در نتیجه اهمیت پیدا کردن یک وکیل طلاق مجرب بالاتر از باقی مشکلات عادی و روزمره میباشد.

بهترین وکیل طلاق

بی شک انتخاب بهترین وکیل طلاق برای انجام و رفع مکلات شما یکی از اموری است که باید به درستی انجام شود. در نتیجه اهمیت پیدا کردن یک وکیل طلاق مجرب بالاتر از باقی مشکلات عادی و روزمره میباشد.

  • ۰
  • ۰

آشنایی با توافقنامه قبل و بعد از ازدواج

موافقت نامه های زناشویی به این معناست که طرفین ممکن است هر گونه توافقی را که برای آنها قابل فبول است متوقف کنند و ممکن است این قرار دادها ناسازگار و غیرقابل انکار باشد و این اصطلاحات معانی مختلفی در قانون دارند.

دادگاه ها معتقدند که این توافقنامه ها تحت شرایطی قراردادی هستند که آنها را نسبت به قراردادهای تجاری مربوط به کالاها و خدمات متفاوت می کند . وقتی شراب شیرین ازدواج تبدیل به سرکه می شود ، خاطره ای از زمانی که خوشبخت تر بوده ند ، طرفین را به هر نوع احساساتی که در نهایت در حفاظت از بهترین منافع خود در هنگام مذاکره در مورد توافق جدایی ، از دست داده اند . اغلب یک طرف ، یعنی شوهر، ممکن است دارای یک مزیت باشد ، اگر چه این مسئله به این دلیل است که او طرفی است که امور مالی زناشویی را مدیریت کرده است . عجیب به نظر می رسد که یکی از طرفین ، اغلب زن ، به امضای توافق نامه های جداگانه ای امیدوار است که ازدواج را حفظ کند . برای انتخاب درست شما نیاز به یک وکیل حقوقی دارید تا بتواند در تعیین شرایط توافقنامه طلاق به شما کمک کند

آشنایی با شرایط طلاق توافقی

به گفته ناظران حقوقی ، حدود ۸۰ درصد موارد طلاق خارج از دادگاه انجام می شوند . فقط ۱۷ درصد موارد به دادگاه می روند و تنها ۳ درصد آنها مورد تجدید نظر قرار می گیرند . بنابراین در اصل ، زوج ها در ابتدا به جلسات مشاوره خانواده فرستاده می شوند. بعد از جلسات مشاوره اگر باز هم اصرار به جدایی زوجین باشد باید شرایط طلاق توافقی تعیین گردد . در این میان زوجین می توانند با مشاوره حقوقی هم در تماس باشند و از تجربیات این مشاوران استفاده کنند.
قراردادهای میان همسران در رابطه با طلاق معمولا به عنوان توافق زناشویی نامیده می شود . چنین قراردادهایی را می توان به دو نوع دیگر تقسیم کرد : قبل از ازدواج ( توافق های قبل از ازدواج ) و بعد از ازدواج . اما قبل از طلاق و جدایی ، پس از جدایی و پیش بینی طلاق امضا می شود . به طور معمول ، این توافقنامه مسائل مربوط به بخش دارایی و بدهی ، حقوق مالی ، بیمه بهداشتی و زندگی ، حق حبس قانونی و جسمی ، حمایت از کودک ، ملاقات با فرزند ، بیمه درمانی و هزینه های تحصیل کودک را حل می کند .

  • ۹۷/۰۶/۲۲
  • پتروس شهابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی